Pristatymo politika

Teyllo pristatymo politika

Apžvalga:

Mes siekiame užtikrinti, kad jūsų užsakymas būtų apdorotas greitai ir pasiektų jus kuo greičiau. Šioje siuntimo politikoje pateikiama išsami informacija apie mūsų siuntimo procedūras, terminus ir specialius pasiūlymus, pavyzdžiui, nemokamą siuntimą Lietuvoje.

Užsakymo apdorojimas:

  • Mūsų įsipareigojimas yra išsiųsti visus užsakymus iš mūsų Vilniaus sandėlio ne vėliau kaip kitą darbo dieną po užsakymo gavimo. Tai taikoma užsakymams, pateiktiems darbo dienomis ir savaitgaliais, išskyrus valstybines šventes.
  • Užsakymų apdorojimo laikas yra atskiras nuo išsiuntimo laiko. Skubiai paruošiame užsakymą išsiuntimui, kad jis nedelsdamas pradėtų kelionę pas jus.

Siuntimo laikas:

  • Po to, kai jūsų užsakymas iškeliauja iš mūsų sandėlio, numatomas siuntimo laikas yra 2-3 darbo dienos. Šis terminas yra apytikslis, o faktinis pristatymo laikas gali skirtis, ypač piko metu arba esant netikėtam logistiniam vėlavimui.

Nemokamas pristatymas Lietuvos teritorijoje:

  • Didžiuojamės galėdami pasiūlyti NEMOKAMĄ pristatymą visiems užsakymams Lietuvoje, nereikalaujant minimalaus pirkimo. Šis pasiūlymas automatiškai taikomas visiems užsakymams, siunčiamiems šalies viduje, ir nereikia nurodyti specialaus kodo užsakymo metu.

Siuntimo patvirtinimas ir sekimas:

  • Išsiuntę siuntą, išsiųsime siuntimo patvirtinimo el. laišką, kuriame bus nurodytas siuntos sekimo numeris ir nuoroda, pagal kurią galėsite sekti savo siuntą internetu. Taip užtikrinama, kad būsite informuoti apie siuntinio buvimo vietą ir numatomą pristatymo datą.

Nepristatomos siuntos:

  • Užtikrinkite, kad jūsų pristatymo adresas būtų tikslus. Jei siuntos grąžinamos dėl neteisingų adresų, nesėkmingų bandymų pristatyti arba atsisakymo pristatyti siuntą, užsakymas gali būti grąžintas į mūsų sandėlį. Už visus susijusius grąžinimo siuntimo mokesčius atsako klientas.

Siuntimo apribojimai:

  • Nors stengiamės savo kokybiškus gaminius pateikti visiems klientams, dėl teisinių sumetimų ar kurjerių apribojimų gali būti taikomi siuntimo apribojimai. Prašome patvirtinti savo vietovės tinkamumą užsakymo proceso metu.

Klientų aptarnavimas:

  • Jei turite klausimų, abejonių ar pagalbos, susijusios su jūsų užsakymu ar mūsų pristatymo politika, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą adresu info@teyllo.lt. Mes esame čia, kad padėtume ir užtikrintume patenkinamą apsipirkimo patirtį.

Politikos atnaujinimai:

  • Pasiliekame teisę savo nuožiūra keisti ar atnaujinti šią Pristatymo politiką. Visi pakeitimai bus atspindėti šiame puslapyje, todėl raginame jus periodiškai peržiūrėti mūsų Pristatymo politiką, kad būtumėte informuoti.

Dėkojame, kad pasirinkote "Teyllo" - patikimą kokybiškų CBD produktų šaltinį. Vertiname Jus ir esame pasiryžę laiku teikti jums patikimas siuntimo paslaugas.

Patinkančių prekių sąrašas

Jūsų pageidavimų prekių sąrašas šiuo metu tuščias